author love Freebies Talk
WELCOME TO MY WORLD. YOU'RE NOT ALLOWED TO COPY & STEALING ANYTHING FROM MY BLOG
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

Kosong

Dah lama tak mengadu dekat blog .
Dah kenapa mengadu dekat blog ?
Well , mana ada yang nak paham problem aku .. mana ada yang paham perasaan aku .. :') 
aku ni pulak memang taksuka nak menyusahkan orang nak spent time dengar problem aku ..
masuk bilik , dengaq lagu , nangis sorang2 . nanti okay leteww -wipe tears- 

Ya Allah ..
Seriously lah , kalau ikotkan tadak iman dlm hati ni even sikit pon iman , dah lama aku bunuh diri ..
sebab tak sanggup dah .. berat sangat dah bahu ni pikul rasanya ..
nampak ja aku seronok , aku happy .. tp sedih , sakit , susah , sempit aku ada orang nampak ?

Rasa kosong sangat hidup nie ..
Well , sometime aku rasa aku ni gila agaknya ..
Kadang2 aku sendiri pon takpaham and taktau apa yang aku nak , apa yang aku rasa , sakit ka , marah ka , suka ka , sedih ka , happy ka .. Rasa macam tadak apa .. Nak kata kebal tuh tak lah kot .
Maybe dah lali dengan hidup macam ni ..

Agaknya bila nak tamat semua nie ?
Lepas satu , satu pulak datang lari2 dekat kita ..
Tapi takpa ..
Satu aku yakin , yang Allah takan uji diluar kemampuan hamba2Nya .. :') 
Apa yang aku boleh buat skrg , bertahan .. #staystrong

Takpala ..
Malas nak cerita panjang2 ..
Kang ada pulak kutuk , caci aku ..
Doakan aku berjaya dunia akhirat <3
Bye . Assalamualaikum .



Monday, August 5, 2013 (6:19 AM)

OLD | NEW