author love Freebies Talk
WELCOME TO MY WORLD. YOU'RE NOT ALLOWED TO COPY & STEALING ANYTHING FROM MY BLOG
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

I Love You For More Than A Thousand Years :)



Haii :)
K , nie first update aku fer new year , 2012 <3
Alhmdulillah , aku masih hidup dan diberi ksempatan oleh Allah untuk melihat dunia ..

Around 40minutes ago , aku baru lepas otp dengan feykar ..
Ya Allaahhh . Aku sayangg sangatt dekat dia tuhh ..
Nampak tak tittle aku atas tuh ?
Feykar ckp mcm tuh td dekat aku :')
Bie , I LOVEE YOUU SO MUCHHH !

Yeah . Mcm slalu , kalau otp tuh , mcm-2 yg kami ckp , story , bncangkan ..
Hidup aku , hidup dia , masalah aku , masalah dia , mcm-2 lagi lahh ..
Thanks syg fer loving me :')

Aku tatahu nak xplain mcm mna dahh yang aku sayang , cinta dia mcm mana ..
Hanya Allah jep buleh scan hati aku nie .. :)
Doakan lah aku dgn feykar kekal .. Insyaallah , until Jannah <3

tadi Feykar nanyi dekat aku lagu Sampai Menutup Mata :')

and dia ckp : Baby , I Love You For More Than A Thousand Years ♥

Mengalir air mata aku bila dia pesan dekat aku jangan lupa dia if anything happen , jangan simpan sedikit pon rasa benci dekat dia , jaga lah dia , sayang dia .. Satu jep aku ckp dekat dia , Bby dgn bie forever , Insyaallah sayangg :'') ♥Insyaallah until Jannah :) ♥ Amin Ya Rabbal Al Amin ..

tuh status aku dekat fb :)

after otp td , feykar txt aku ..

Feykar : I Love You Sayang .. Dulu b slalu ckp i love you 2,3,4,5,6,7,8,9,10.... sbb b tgh cuba paham mkna sayang .. I Love You Too sbb b blom tao ada apa dengan cinta .. n last skali b hnya ckp ' too ' yg b sebot
sbb b tak brani nk jerit yg b mmg perlukan bby untuk hidupkan cinta b dan bby , cinta kita :) <3<3

Bie , aku sayangg hangg sngtt tauuu :') <3<3 Jaga diri kat sana tauu biee . Loveeee Youuuu Sayanggg !


Monday, January 2, 2012 (11:17 AM)

OLD | NEW