author love Freebies Talk
WELCOME TO MY WORLD. YOU'RE NOT ALLOWED TO COPY & STEALING ANYTHING FROM MY BLOG
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

Friendship..

Hai .
Tahu tak apa maksud friendship ?
Apa erti disebalik friendship ?
Hmmmm .

Zaman sekarang nie , susah dah nak cari kawan yang betul-2 honestly dgn kita .
Sekarang nie kawan semua mesti ada muslihat disebalik tuh .
Kawan sebab hot , kawan sebab kaya , kawan sebab lawa , kawan sebab setaraf , kawan sebab sehensem , kawan sebab untuk keperluan kita ...

Zaman sekarang nie , banyak juga dah kawan makan kawan , kawan tikam kawan sendiri , kawan nak berlawan dengan kawan sendiri , kawan pecah rahsia kawan .. Macam-2 lah kann sekarang nie ..

Zaman sekarang nie , even dy BFF kita sekali pon , kadang-2 tuh pon dy nak berlawan dengan kita ..
Why dia ad perasaan cemtuh pon tataola kann ..
Maybe sebab dia tanak BFF dia tuh hot sorg-2 . So dia pon nak berlawan sama .___.

Zaman sekarang nie , mesti korang pon dah penah jumpa dengan kawan yang macam itu .
Kawan bukan dengan ikhlas , kawan sebab keperluan diri sendiri ..
Haihhh . Ntah apa-2 lah wujud manusia sedemikian ..

Aku banyak dah jumpa manusia macam nie dalam life aku ..
Tak sanggup dah aku nak layan kerenah " kawan " yang macam tuh .
Jyeah . Now aku rasa diri aku kejam pulak , sebab now aku ignoring semua orang yang kawan dengan aku just untuk keperluan depa .
Sapa-2 yang rasa tiba-2 aku tak reply chat hampa , wall post hampa , pandai-2 pkiaq lah :')

Tp bila pk blek , why nk rsa kejam , ptotnya depa yg rsa diri depa tuh kejam sbb just pegunakan aku bila perlu .


Mhmm .
Kawan lah dengan seseorang tuh dengan ikhlas , bukan sebab lain .
Kawan lah dengan seseorang tuh dengan seadanya diri dia , bukan sebab harta atau darjat .
Kawan lah dengan seseorang tuh dengan tak kira seHot mana pon dia .
Kawan lah dengan seseorang yang sentiasa berada dengan kita susah senang , bukan dengan kawan yang hanya berada dengan kita bila kita senang , gembira , ketawa ..

Friendship ..In good times , in bad times I'll be on your side forever more .. That's what friends are for :'') 



# i love you <3


Monday, December 26, 2011 (11:23 AM)

OLD | NEW